пятница, 17 апреля 2015 г.

Різдво з Аграфкою! Листівка №2 =)

Доброго дня усім!

А я знову з новою роботою і новою листівкою! Новорічною, ага =)))
Не набридла ще вам з такою частотою публікацій? =)))
Після теплющих майже літніх вихідних сьогодні знов бридкий дощ... Беееее... Тож зимові листівки якраз в тему =)))Наш новорічний марафон листівок з Аграфкою триває, і чергова різдвяна листівочка в мене така:



Набридли мені трохи ті всі спреї та фарби =))) Тому цього разу чисто паперова листівочка =))) З улюбленого папірчику ММЕ! Ще встигла відхватити за старими цінами в Аграфці доречі =)))

Обов"язковий елемент цього разу сніжинки! В мене їх чотири і усі на купі =)))


Без улюбленого крафтого папірчику і тут не обійшлося =) А ще тепер у мене в фаворитах калька =) Тож тепер завалю вас роботами з неї =)))

Покажу ще знімочок на сонечку! Такі сочні кольори, а то ще подумаєте що якась бліда вона в мене =)))

І ще додам фото з папірчиком:

 На цьому фотосесію листівки завершено =)))
І я теж з вами прощаюся, побіжу доробляти черговий разворот в альбом для чоловіка =)))
Бувайте;)))

4 комментария:

  1. Ааа, крутая какая! Да еще и новогодняя! Скажу честно - очень приятно увидеть среди повсеместных "сезонных" цветов и бабочек вот такую работу! )

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, Наташ! Ты знаешь, оно и делается легко =) Так полезно переключиться на что-то совсем иное от повседневного однообразия =)

      Удалить
  2. Классна листівочка! Така зимова-зимова))) Запрошую в гості http://radugah.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...